Verifone RX Challenge sacīkstes rallijkrosa trasē jau 28. aprīlī

Nākamnedēļ sestdien, 28. aprīlī, Biķernieku kompleksajā sporta bāzē norisināsies „Verifone RX Challenge” sacīkstes. Rallijkrosa trasē notiekošajās sacensībās spēkus izmēģināt varēs jebkurš, jo piedalīties varēs gan ar ielas, gan sporta automašīnām.

RX_Challenge_2018_5

Pagājušajā gada posmos uz starta stājušies daudzu un dažādu autosporta disciplīnu meistari, starp kuriem var izcelt rallijkrosa zvaigznes Reini Nitišu un Arti Baumani. Jau šobrīd – vairāk kā nedēļu pirms sacensībām – dalībnieku sarakstā manāmi vairāki labi zināmi braucēji kā, piemēram, Eiropas rallija čempionāta medaļnieks Ralfs Sirmacis.

Tā kā „Verifone RX Challenge” vienlaikus būs arī Latvijas kausa autosprintā pirmais posms, tad nelielas izmaiņas piedzīvojis klašu sadalījums. Kamēr 1600, 2000, 2WD OPEN, 4WD 3000 un 4WD OPEN ieskaites saglabātas no pagājušā gada, atsevišķi RWD un RWD OPEN klasēs tagad izdalītas aizmugurējās piedziņas automašīnas.

RX_Challenge_2018_1

Tāpat jaunums uz šo gadu gan „Verifone RX Challenge”, gan Latvijas kausā autosprintā ir no ziemas autosprintiem pārņemtās mono riepu klases (SAILUN 2WD, SAILUN RWD un SAILUN 4WD), kurās dalībnieki startēs ar vienotu riepu modeli. Vasaras sezonai vienlīdzīgus apstākļus trasē nodrošinās Sailun Atrezzo Elite, ko var iegādāties www.sailun.lv. Jāatzīmē, ka šajā pasākumā atsevišķi tiks apbalvotas arī ātrākās dāmas.

RX_Challenge_2018_2

Sacensības norisināsies pa precīzi to pašu trases konfigurāciju, kādā sacenšas pasaules rallijkrosa čempionāta zvaigznes. Vienīgi atšķirībā no rallijkrosa, kur piloti trasē dodas vienlaikus un cīnās par pozīcijām, „Verifone RX Challenge” dalībnieki trasē dosies autosprinta formātā ar laika intervālu un cīnīsies par pēc iespējams labākiem iebrauciena laikiem. Uzvarētāji tiks noteikti, saskaitot kopā divu labāko braucienu laikus.

RX_Challenge_2018_3

Padomāts arī par skatītājiem, jo no tribīnēm būs pārskatāma visa trase, tāpat arī visas dienas garumā darbosies kafejnīca. „Verifone RX Challenge” sāksies ar 4WD klasēm, kurām starts paredzēts jau 8:30, bet apbalvošana – 12:45. Tālāk stafeti pārņems vienas ass piedziņas, kurām sacensību starts plānots 11:30, bet apbalvošana un sacensību noslēgums – 19:45.

RX_Challenge_2018_4

Sīkāka informācija par sacensībām, reģistrāciju un dalību tajās atrodama pasākuma mājaslapā http://kalvemotorsports.lv/rxchallenge/ vai Facebook vietnē – https://www.facebook.com/rxchallengelv/.

RX Challenge rudens cīņās uzvar Kārlis Nebars ar Subaru Impreza

rx_challenge_3

Pagājušajā svētdienā, 24. septembrī, Biķernieku trases rallijkrosa konfigurācijā norisinājās „RX Challenge” rudens sacensības. Ātrākajā 4WD OPEN klasē triumfēja Kārlis Nebars ar Subaru Impreza, savukārt dienas absolūti ātrākos braucienus savos bez ieskaites mēģinājumos uzrādīja ar Mitsubishi Lancer Evo startējošais Andris Kulbergs.

rx_challenge_4

Ja „RX Challenge” pavasara sacīkstēs gan dalībniekus, gan organizatorus pārsteidza sniegs, tad šoreiz laika apstākļi priecēja ar siltu un patīkamu atvasaru. Tas attiecīgi nozīmēja vienādus apstākļus trasē un ideālus priekšnosacījumus aizraujošām cīņām. Jāatzīmē, ka uz starta 8 ieskaites klasēs stājās vairāk nekā 150 dalībnieki, tāpat daudzi sportisti izmantoja iespēju aizvadīt bez ieskaites braucienus.

Rīta cēlienā Biķernieku rallijkrosa trasē devās abās pilnpiedziņas klasēs startējošie piloti. 4WD 2800 ieskaitē pirmajā braucienā pārliecinoši labāko laiku uzrādīja Ints Dimiņš (Audi 80), tomēr nākamajos mēģinājumos ātrākais bija autosprintu vecmeistars Mareks Matvejevs ar Subaru Impreza. Tā kā rezultātu noteikšanā tika ņemti vērā divi labākie braucieni, tad uzvara Matvejevam, otrais Dimiņš, bet vietu uz trešā goda pjedestāla pakāpiena sev nodrošināja Niks Kanders (Audi 80).

rx_challenge_nebars

Dienas ātrākajā klasē cīņā par pirmo trijnieku iesaistījās seši braucēji, kurus dienas beigās šķīra vien nepilnas astoņas sekundes. Sākotnēji vadībā izvirzījās Kristaps Sarma (Mitsubishi Lancer Evo), tomēr nākamajos divos braucienos rezultāts netika uzlabots tik strauji kā konkurentiem un rezultātā divu braucienu summā ceturtā vieta. Uzvaru ar izciliem noslēdzošajiem mēģinājumiem izcīnīja Kārlis Nebars, aiz sevis atstājot pavasara uzvarētāju Valtu Zvaigzni (Subaru Impreza) un Sandi Eisleru (Mitsubishi Lancer Evo).

rx_challenge_abelitis

Pēc pilnpiedziņām uz starta stājās dalībnieki ar vienas ass piedziņas spēkratiem. RX1600 ieskaitē konkurentus bez jebkādām cerībām atstāja Gatis Ābelītis (Citroen Saxo), otrās vietas ieguvēju Pēteri Dūku (Opel Corsa) apsteidzot par vairāk nekā 13 sekundēm. Trešā vieta šoreiz Matīsam Ošam ar MG ZR. RX2000 klasē cīņas gan bija sīvākas, jo uzvarētāju Ģirtu Ozoliņu (Honda CRX) un otrajā vietā esošo Arvi Bērziņu (VW Golf) dienas beigās šķīra vien 0,58 sekundes. Trešā vieta Naurim Aizsilam ar VW Golf.

rx_challenge_1

Ja RX1600 un RX2000 ieskaitēs dominēja auto ar priekšējo piedziņu, tad RX3000 pirmo trijnieku savā starpā sadalīja dalībnieki ar aizmugurējās piedziņas spēkratiem, precīzāk, 3. sērijas BMW. Uzvaru ar 2,5 sekunžu pārsvaru izcīnīja Mārtiņš Prūsis, bet otro un trešo vietu, t.i. Mārtiņu Kļavu un Ervīnu Ērgli gan šķīra vien 0,18 sekundes.

Blīvākie rezultāti dienas beigās bija redzami 2WD OPEN ieskaitē, kur pirmais piecinieks spēja iebraukt divās sekundēs. Ārpus pjedestāla palika Kaspars Mamons un Kristaps Martinovs, no kuriem otrajam gan dienas ātrākie laiki bez ieskaites braucienos un attiecīgi speciālā balva no „Nitram”. Jāatzīmē, ka pasākuma atbalstītājs „Nitram” bija parūpējies arī par īpašiem uzvarētāju kausiem. Pie tādiem sīvā cīņā tika, protams, arī 2WD OPEN pirmais trijnieks – Mārcis Martinovs (BMW M3), Ēriks Kursišs (Opel Astra) un Mārtiņš Spīķis (Ford Fiesta).

rx_challenge_kursiss

Ja 2WD OPEN Ēriks Kursišs Martinovam zaudēja vien 0,04 sekundes, tad PRO2000 Kursišam izdevās uzkāpt uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena. Otrā vieta Mārtiņam Spīķim, bet trešais Kaspars Zuģickis ar Seat Leon. Īpašajā dāmu ieskaitē šoreiz startēja septiņas dalībnieces, no kurām vislabāk veicās Laurai Gluškovai (VW Golf). Otrajā vietā finišēja Kitija Jeršova (Subaru Impreza), bet trešā pozīcija Lindai Cikmačai (Seat Leon).

rx_challenge_2

„RX Challenge” Rudens rezultāti:
4WD 2800
1. Mareks Matvejevs, Subaru Impreza
2. Ints Dimiņš, Audi 80
3. Niks Kanders, Audi 80

4WD OPEN
1. Kārlis Nebars, Subaru Impreza
2. Valts Zvaigzne, Subaru Impreza
3. Sandis Eislers, Mitsubishi Lancer Evo

RX1600
1. Gatis Ābelītis, Citroen Saxo
2. Pēteris Dūka, Opel Corsa
3. Matīss Ošs, MG ZR

RX2000
1. Ģirts Ozoliņš, Honda CRX
2. Arvis Bērziņš, VW Golf
3. Nauris Aizsils, VW Golf

RX3000
1. Mārtiņš Prūsis, BMW 3. sērija
2. Mārtiņš Kļava, BMW 3. sērija
3. Ervīns Ērglis, BMW 3. sērija

PRO2000
1. Ēriks Kursišs, Opel Astra
2. Mārtiņš Spīķis, Ford Fiesta
3. Kaspars Zuģickis, Seat Leon

2WD OPEN
1. Mārcis Martinovs, BMW M3
2. Ēriks Kursišs, Opel Astra
3. Mārtiņš Spīķis, Ford Fiesta

DĀMAS
1. Laura Gluškova, VW Golf
2. Kitija Jeršova, Subaru Impreza
3. Linda Cikmača, Seat Leon

Jau šo svētdien ikviens varēs sacensties Biķernieku rallijkrosa trasē

rx_challenge_2

Vēl pagājušajā nedēļas nogalē Biķernieku trasē cīnījās tādas pasaules rallijkrosa zvaigznes kā Peters Solbergs, Sebastjans Lēbs un Kens Bloks, bet jau šo svētdien, 24. septembrī, „RX Challenge” ietvaros ikviens ātruma cienītājs varēs sacensību režīmā izbaudīt aizraujošo Biķernieku rallijkrosa konfigurāciju.

Rīgas sirdī esošā trase saņēmusi uzslavas gan no rallijkrosa zvaigznēm, gan pasaules čempionāta organizatoriem par tās sarežģītajām, bet interesantajām līkumu sērijām un, protams, iespaidīgajiem tramplīniem. Atrašanās pilsētas vidū un viltīgās konfigurācijas dēļ Biķernieku trase iesaukta par rallijkrosa Monako.

rx_challenge_1

Pavasarī notikušajā pirmajā „RX Challenge” pasākumā uz starta izgāja vairāk nekā 190 dalībnieki, kuru starpā bija arī tādi panākumiem bagāti autosportisti kā Valts Zvaigzne un Ralfs Sirmacis, kā arī mūsu pašu rallijkrosa spīdekļi Reinis Nitišs un brāļi Jānis un Artis Baumaņi. Tādējādi visiem uz starta izgājušajiem bija interesanti salīdzināt savus apļu laikus gan ar pasaules rallija čempionāta dalībniekiem, gan augsta līmeņa autosportistiem.

Sacensību formāts paredz, ka viens brauciens sastāvēs no diviem apļiem (viens parastais, viens džokera), bet katram dalībniekam būs iespēja veikt trīs braucienus. Sīkāka informācija par sacensību formātu, noteikumiem un dalības priekšnosacījumiem atrodama „RX Challenge” nolikumā – http://kalvemotorsports.lv/rxchallenge/dokumenti/.

rx_challenge_3

Sacensībās var piedalīties gan ar ielas, gan ar sacīkšu automobiļiem un tie tiks atbilstoši pēc dzinēja tilpuma un piedziņas (vienas ass vai pilnpiedziņa) sadalīti septiņās klasēs (1600, 2000, 3000, PRO2000, 2WD OPEN, 4WD 2800, 4WD OPEN). Tāpat atsevišķa klase būs dāmām, mudinot unikālajā pasākumā piedalīties arī daiļā dzimumam pārstāves. Jāatzīmē, ka sacīkstēs atļauts piedalīties ar ielas riepām, bet ar sporta riepām iespējams aizvadīt bez ieskaites braucienus.

Šāda līmeņa sacensības nebūtu iespējamas bez atbalstītājiem – German Automotive Technology (GAT), Rīgas Riepu Centrs, Nitram radiatori, XL enerģijas dzēriens, Latauto.lv, TVNet.lv un Verifone. Sacensību starts pilnpiedziņas klasēm svētdien, 24. septembrī, tiks dots jau 8:30, savukārt vienas ass piedziņas piloti trasē dosies 11:30. Pasākuma noslēgums paredzēts 19:00, bet noslēdzošā apbalvošana ap 19:45. Jāatzīmē, ka dalībniekiem trasē jāierodas ātrāk un precīzie laiki apskatāmi augstāk norādītajā „RX Challenge” nolikumā.

RX Challenge atgriežas 24. septembrī!

17880409_1676725689020825_6374024474739541752_o

Pēc lieliskajām sacensībām aprīlī, RX Challenge jau 24. septembrī atgriezīsies Biķernieku rallijkrosa trasē, vien nedēļu pēc pasaules čempionāta posma. Šī būs lieliska iespēja izmēģināt spēkus trasē, kurā tikai dažas dienas iepriekš būs sacentušās pasaules rallijkrosa zvaigznes! Sacensībās varēs piedalīties gan ar ielas, gan sporta automašīnām.

RX Challenge 191 dalībnieka konkurencē Zvaigzne pārspēj Sirmaci

rx_challenge_2

Aizvadītajās Lieldienu brīvdienās Biķernieku rallijkrosa trasē norisinājās unikālās RX Challenge sacensības. Autosprinta formātā notiekošajās sacīkstēs uz starta izgāja vairāk nekā 190 dalībnieki, starp kuriem uzvaru ātrākajā 4WD OPEN klasē izcīnīja ar Subaru Impreza startējošais Valts Zvaigzne.

rx_challenge_valts_zvaigzne

Iespaidīgais dalībnieku skaits nozīmēja arī ļoti spēcīgu konkurenci visās septiņās RX Challenge ieskaites klasēs. Tā, piemēram, iepriekš minētajā 4WD OPEN ieskaitē autošosejas pilots Zvaigzne otrās vietas ieguvēju – rallija pilotu Ralfu Sirmaci (Subaru Impreza) – divu braucienu summā apsteidza vien par 0,37 sekundēm. Trešo vietu izcīnīja ar Mitsubishi Lancer Evo startējošais Sandis Eislers, kurš uz pjedestāla uzkāpa, jo par nieka 0,09 sekundēm pārspēja rallijkrosa zvaigzni Reini Nitišu (Mitsubishi Lancer Evo).

Otrajā pilnpiedziņu klasē – 4WD 2800 – ievērojami pārliecinošāku uzvaru izcīnīja ar Audi 80 startējošais Ints Dimiņš. Viņa pārsvars pār otrajā vietā esošo Niku Kanderu (Audi 80) bija 7,56 sekundes, savukārt trešā vieta ar Subaru Impreza braucošajam Intaram Rezakovam.

rx_challenge_ints_dimins

Vienas ass piedziņas automobiļi bija sadalīti piecās klasēs, kur jebkurā no tām varēja startēt gan ar priekšas, gan aizmugurējās piedziņas spēkratiem. Viss sākās ar 1600 klasi, kur sīvā cīņā starp Andri Putniņu (Rover 214) un Jāni Spundiņu (Honda Civic) virsroku ar 1,12 sekundēm ņēma pēdējais. Trešā vieta ar Ford Puma startējošajam Atvaram Saliņam. Jāatzīmē, ka visi trīs ar labiem rezultātiem piedalījās 2000 klasē, tomēr līdz pjedestālam gan neviens no viņiem neaizsniedzās.

rx_challenge_martinovs

Tādējādi 2000 ieskaitē pjedestālu veidoja Arvis Bērziņš, Andis Gluškovs un rallijkrosa pilots Artis Baumanis. Ja pirmie divi brauca ar VW Golf modeļiem, tad Baumanis sacīkstēs startēja ar Renault Clio. Interesanti, ka Bērziņš un Baumanis uz pjedestāla uzkāpa arī 2WD OPEN klasē, izcīnot otro un trešo vietu. Ar pavisam nelielu 0,21 sekundes pārsvaru uzvaru šajā ieskaitē svinēja Mārcis Martinovs (BMW M3), kuram arī dienas ātrākā ieskaites brauciena gods un 500 eiro dāvanu karte no sacensību atbalstītāja German Automotive Technology (GAT).

rx_challenge_andis_gluskovs

3000 klasē vairums dalībnieku startēja ar aizmugures piedziņas automašīnām, tomēr pirmo divnieku ieņēma divi piloti ar VW Golf, kuri piedalījās arī 2000 ieskaitē – Andis Gluškovs un Artis Freibergs. Trešajā vietā Mārtiņš Prūsis ar 3. sērijas BMW, kurš par nepilnām trīs sekundēm pārspēja citu autosprintu meistaru Gintu Lapsu (BMW 3. sērija).

PRO2000 ieskaitē varēja startēt automašīnas ar drošības karkasu un dzinēja tilpumu līdz diviem litriem, un šo iespēju izmantoja 10 dalībnieki. Ātrākais no viņiem bija ar Opel Astra braucošais Ēriks Kursišs, kurš aiz sevis atstāja ar rallijkrosa BMW 3. sērijas Compact braucošo Māri Druvu. Trešais rezultāts Arnim Alksnim, kurš sacensībās startēja ar spilgti zaļu VAZ 2107.

rx_challenge_andris_kulbergs

Sacensību laikā bija iespējams arī aizvadīt bez ieskaites braucienus, kurus dalībnieki izmantoja, lai, piemēram, uzbrauktu ar sporta riepām. Un tieši šo braucienu laikā dienas ātrākos laikus pilnpiedziņās uzstādīja Andris Kulbergs (Mitsubishi Lancer Evo), bet vienas ass piedziņās – rallijkrosa pilots Edijs Ošs (Peugeot 206).

Lai arī gaisa temperatūra visas dienas garumā grozījās ap 0 grādiem un pirmo dienas pusi pat lija un sniga, RX Challenge sacensības noteikti uzskatāmas par veiksmīgām. Raitā sacensību norise un pozitīvās dalībnieku atsauksmes liek domāt par to, ka šādu pasākumu tuvākā vai tālākā nākotnē varētu atkārtot. Sekojiet līdzi RX Challenge jaunumiem gan organizatoru mājaslapā www.kalvemotorsports.lv, gan sacensību Facebook vietnē – https://www.facebook.com/rxchallengelv/.

rx_challenge_1

RX Challenge rezultāti:
4WD 2800
1. Ints Dimiņš, Audi 80, 4:09.18 minūtes
2. Niks Kanders, Audi 80, +7.56 sekundes
3. Intars Rezakovs, Subaru Impreza, +10.91 sek

4WD OPEN
1. Valts Zvaigzne, Subaru Impreza, 4:07.21 min
2. Ralfs Sirmacis, Subaru Impreza, +0.37 sek
3. Sandis Eislers, Mitsubishi Lancer Evo, +2.06 sek

1600
1. Jānis Spundiņš, Honda Civic, 4:20.61 min
2. Andris Putniņš, Rover 214, +1.12 sek
3. Atvars Saliņš, Ford Puma, +3.70 sek

2000
1. Arvis Bērziņš, VW Golf, 4:13.34 min
2. Andis Gluškovs, VW Golf, +1.75 sek
3. Artis Baumanis, Renault Clio, +2.04 sek

3000
1. Andis Gluškovs, VW Golf, 4:11.90 min
2. Artis Freibergs, VW Golf, +5.07 sek
3. Mārtiņš Prūsis, BMW 3. sērija, +5.42 sek

PRO2000
1. Ēriks Kursišs, Opel Astra, 4:11.72 min
2. Māris Druva, BMW Compact RX, +4.70 sek
3. Arnis Alksnis, VAZ 2107, +13.76 sek

2WD OPEN
1. Mārcis Martinovs, BMW M3, 4:10.99 min
2. Arvis Bērziņš, VW Golf, +0.21 sek
3. Artis Baumanis, Renault Clio, +0.23 sek

Šo sestdien Biķerniekos RX Challenge sacīkstēs startēs dažādi autosporta meistari

rx_balvu-fonds
Jau šo sestdien, 15. aprīlī, Biķernieku kompleksajā sporta bāzē norisināsies unikālās „RX Challenge” sacensības. Pasākuma dalībnieki savā starpā sacentīsies rallijkrosa trasē, kurā pagājušajā gadā tika aizvadīts pasaules rallijkrosa čempionāta posms.

Pasaules rallijkrosa zvaigžņu tēlā iejutīsies ne vien autosporta amatieri un entuziasti, bet arī pieredzējuši autosportisti. Dalībnieku starpā manāmi dažādu autosporta disciplīnu pārstāvji – rallijkrosa piloti Artis Baumanis un Juris Spīķis, minirallija meistars un autošosejas pilots Valts Zvaigzne, bijušais Latvijas rallija čempions Dans Leščs, autosprintu virtuozs Aigars Tīdmanis, pagājušā gada Minišosejas uzvarētājs Kristaps Laipnieks, drifteris Alvis Buls un citi. Skaidrs, ka visi ir gatavi aizstāvēt savas disciplīnas godu un motivēti cīnīties par augstākajiem rezultātiem.

Kopumā reģistrējušies jau 179 dalībnieki, kas nozīmē, ka skatītājiem visas dienas garumā būs ko redzēt. Atgādināsim, ka Biķernieku rallijkrosa trasē bez tehniskajām asfalta un grants daļām ir arī divi iespaidīgi tramplīni, uz kuriem sportisti noteikti centīsies palekties.

Sacensībās pieteikto automobiļu klāsts ir ļoti plašs – sākot ar standarta ielas automašīnām līdz tīrasiņu autosporta spēkratiem. Tās klasēs tiks sadalītas gan pēc piedziņas, gan pēc dzinēja tilpuma. Tādējādi vienas ass piedziņām paredzētas 1600, 2000, 3000, PRO2000 un 2WD OPEN ieskaites, bet pilnpiedziņām 4WD 2800 un 4WD OPEN klases.

Sacensību atbalstītāji sarūpējuši vērienīgu, 3000 EUR balvu fondu.

Sacensību norise iespējama vien ar nopietnu sagatavošanos, t.i. jāpārvieto 40 betona bloki (viena bloka svars – 5,2 tonnas), jo ikdienā šī rallijkrosa konfigurācija interesentiem nav pieejama. Tāpat arī padomāts par skatītājiem, jo no tribīnēm būs pārskatāma visa trase, tāpat arī visas dienas garumā darbosies kafejnīca. Ieejas maksa uz sacensībām šoreiz ļoti demokrātiska – vien 2 eiro.

„RX Challenge” sāksies ar 4WD klasēm, kurām starts paredzēts jau 8:30, bet apbalvošana – 12:45. Tālāk stafeti pārņems vienas ass piedziņas, kurām sacensību starts plānots 11:30, bet apbalvošana un sacensību noslēgums – 19:45.

Pasākuma facebook lapa https://www.facebook.com/rxchallengelv/

RX Challenge sacensībās Biķerniekos varēs iejusties rallijkrosa zvaigžņu ādā

Reizi mūžā iejusties Petera Solberga, Sebastjana Lēba vai Kena Bloka ādā – tas noteikti ir katra autosporta līdzjutēja sapnis. Tomēr jau pēc nepilnām trīs nedēļām šo sapni piepildīt varēs ikviens, jo 15. aprīlī Biķernieku rallijkrosa trasē norisināsies „RX Challenge” sacensības.

mini-minirallijs-latvija-2016-4-768x512

Šajās unikālajās autosprinta formāta sacīkstēs braukšana norisināsies tajā pašā trases konfigurācijā, kurā pagājušā gada oktobrī savā starpā sacentās visas pasaules rallijkrosa čempionāta zvaigznes. Latvijas posmā savu pirmo rallijkrosa uzvaru svinēja leģendārais Sebastjans Lēbs, tomēr 15. aprīlī starp uzvarētājiem var būt jebkurš.

Jāatzīmē, ka tieši Biķernieku trasē notikušais posms Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) apbalvošanas pasākumā tika atzīts par 2016. gada pasaules rallijkrosa sezonas labākajām sacensībām. Viens faktors, protams, bija lieliskā organizācija, tomēr gan čempionāta vadītāji, gan braucēji atzina, ka izcila bijusi arī pati trasi.

mini-minirallijs-latvija-2016-29-768x512

Un Biķernieku rallijkrosa konfigurācija ir patiesi īpaša, jo aptver ne vien tehnisku asfalta daļu, bet gan arī interesantu grants sekciju ar diviem tramplīniem. Jāpiemin, ka ikdienā šī rallijkrosa trase braukt gribētājiem nav pieejama, līdz ar to 15. aprīlī notiekošās „RX Challenge” sacensības būs ļoti ekskluzīva iespēja izbraukt pa šo unikālo konfigurāciju.

Lai sacensības varētu norisināties, tiks veikti pamatīgi sagatavošanās darbi. Bez klasisko norobežojošo žogu un lentu uzstādīšanas būs nepieciešams pārvietot divdesmit 5,2 tonnas smagus betona blokus.

„RX Challenge” sacīkstes 15. aprīlī, sestdienā, norisināsies no agra rīta līdz vakaram, līdz ar to ne vien dalībniekus, bet arī skatītājus sagaida notikumiem bagāts un spraigs pasākums.

RX Challenge jau 15. aprīlī

Vasaras autosporta sezonu šogad atklāsim ar, iespējams, gada lielāko notikumu standartautomobiļu sacensībās – RX Challenge, kur katram būs iespēja braukt pa to pašu trases konfigurāciju, kura tiek veikta pasaules rallijkrosa čempionātā!